Erlebnismarketing für virtuelle Brand Communities. Wie Conventions bei der Umsetzung helfen können


Bauer, Hans H. ; Bryant, Melchior D. ; Eckardt, Sabine



URL: http://www.mcon-visions.de/media/Archiv/pdf/mcon-v...
Document Type: Article
Year of publication: 2009
The title of a journal, publication series: m:convisions : das m:con-Magazin für die Kongress-Branche / Mannheimer Kongress- und Touristik-GmbH
Issue number: 10
Page range: 10-13
Place of publication: Mannheim
Publishing house: m:con
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics
Additional information: Im Inhaltsverz. u.d.T.: Web 2.0: Erlebnisorientiertes Convention-Marketing

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item