Die indirekte Wichtigkeitsbestimmung im Rhamen von Kundenzufriedenheitsuntersuchungen: Probleme und Lösungsansätze


Homburg, Christian ; Klarmann, Martin



Document Type: Book chapter
Year of publication: 2012
Book title: Kundenzufriedenheit
Page range: 189-225
Publisher: Homburg, Christian
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Gabler
ISBN: 978-3-8349-2911-2
Edition: 8., überarb. Aufl.
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ORCID: 0000-0003-1607-5237 ; Klarmann, Martin (2012) Die indirekte Wichtigkeitsbestimmung im Rhamen von Kundenzufriedenheitsuntersuchungen: Probleme und Lösungsansätze. Homburg, Christian Kundenzufriedenheit Wiesbaden 189-225 [Book chapter]


+ Search Authors in

BASE: Homburg, Christian ; Klarmann, Martin

Google Scholar: Homburg, Christian ; Klarmann, Martin

ORCID: Homburg, Christian ORCID: 0000-0003-1607-5237 ; Klarmann, Martin

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item