Der kundenorientierte Mitarbeiter : bewerten, begeistern, bewegen


Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth



Document Type: Book
Year of publication: 2012
Place of publication: Wiesbaden
Publishing house: Springer Gabler
ISBN: 978-3-8349-1746-1
Edition: 2. Aufl.
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Homburg, Christian ORCID: 0000-0003-1607-5237 ; Stock-Homburg, Ruth (2012) Der kundenorientierte Mitarbeiter : bewerten, begeistern, bewegen. Wiesbaden [Book]


+ Search Authors in

BASE: Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth

Google Scholar: Homburg, Christian ; Stock-Homburg, Ruth

ORCID: Homburg, Christian ORCID: 0000-0003-1607-5237 ; Stock-Homburg, Ruth

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item