Der Einfluss der Ausgabe unentgeltlicher Produktproben auf das "variety-seeking-behavior"


Helmig, Bernd



URL: http://www.jstor.org/stable/41918620
Document Type: Article
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP
Volume: 21
Issue number: 2
Page range: 105-120
Place of publication: München
Publishing house: Beck [u.a.]
ISSN: 0344-1369
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL, Public & Non Profit Management (Helmig)
Subject: 330 Economics
380 Commerce, communications, transportation
650 Management

Dieser Datensatz wurde nicht während einer Tätigkeit an der Universität Mannheim veröffentlicht, dies ist eine Externe Publikation.




+ Citation Example and Export

Helmig, Bernd (1999) Der Einfluss der Ausgabe unentgeltlicher Produktproben auf das "variety-seeking-behavior". Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP München 21 2 105-120 [Article]


+ Search Authors in

BASE: Helmig, Bernd

Google Scholar: Helmig, Bernd

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item