On Closeness to the Customer in Industrial Markets


Homburg, Christian


[img]
Preview
PDF
W002_On Closeness to the Customer in Industrial Markets.pdf - Published

Download (1MB)

URL: https://ub-madoc.bib.uni-mannheim.de/42556
URN: urn:nbn:de:bsz:180-madoc-425563
Document Type: Working paper
Year of publication: 1999
The title of a journal, publication series: Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung
Volume: W002
Place of publication: Mannheim
Publishing house: Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung, Univ. Mannheim
ISBN: 3-89333-166-2
Edition: [Nachdr. der Ausg.] Koblenz, 1997
Publication language: English
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics
Additional information: Der Titel wurde anläßlich der Gründung des IMU aus einer Schriftenreihe des ZMU (Zentrum für Marktorientierte Unternehmensführung) an der WHU Koblenz übernommen.

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.

Das Dokument wird vom Publikationsserver der Universitätsbibliothek Mannheim bereitgestellt.




+ Export and Citation


Choose a citation style.

+ Search Authors in

BASE: Homburg, Christian

Google Scholar: Homburg, Christian

ORCID: Homburg, Christian ORCID: 0000-0003-1607-5237

+ Download Statistics

Downloads per month over past year

View more statistics



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item