Couponing - Formen, Chancen für Unternehmen und die Nutzungsabsicht der Verbraucher


Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar



Document Type: Article
Year of publication: 2002
The title of a journal, publication series: Direkt-Marketing
Volume: 38
Issue number: 10
Page range: 46-50
Place of publication: Ettlingen
Publishing house: IM Marketing-Forum
ISSN: 0946-0446
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing II (Bauer Em)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




+ Citation Example and Export

Bauer, Hans H. ; Görtz, Gunnar (2002) Couponing - Formen, Chancen für Unternehmen und die Nutzungsabsicht der Verbraucher. Direkt-Marketing Ettlingen 38 10 46-50 [Article]


+ Search Authors in

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item