Die Erschließung von Kundenpotenzialen durch Cross-Selling : Konzeptionelle Grundlagen und empirische Ergebnisse


Homburg, Christian ; Schäfer, Heiko



Document Type: Article
Year of publication: 2002
The title of a journal, publication series: Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis ; ZFP
Volume: 24
Issue number: 1
Page range: 7-26
Place of publication: München [u.a.]
Publishing house: Beck [u.a.]
ISSN: 0344-1369
Publication language: German
Institution: Business School > ABWL u. Marketing I (Homburg)
Subject: 330 Economics

Dieser Eintrag ist Teil der Universitätsbibliographie.




Metadata export


Citation


+ Search Authors in

BASE: Homburg, Christian ; Schäfer, Heiko

Google Scholar: Homburg, Christian ; Schäfer, Heiko

ORCID: Homburg, Christian ORCID: 0000-0003-1607-5237 ; Schäfer, Heiko

+ Page Views

Hits per month over past year

Detailed information



You have found an error? Please let us know about your desired correction here: E-Mail


Actions (login required)

Show item Show item